hatidag

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Skolkdagen i veckan

Haha , en sådan jäkla bra dag!


Efter halva dagen i skolan mötte jag upp Katie , och vi båda hållde med om att skolan var skit-trög idag. Så , våran vanliga sak då är att vi sticker in till stan! Tittar på bio och retar småungar på badhuset. Vi står och äter glass framför fönstret till träningslokalen också , det bästa!


När jag kom hem hade det kommit in 3 meddelande om frånvaro i mina föräldras e - mail. Jag skrev bara att jag fick ont i huvudet pågrund av stöket i skolan , underskrivet av min mamma då (Jag) , då blir dem oroliga på om de kommer få bra betyg av skolverket och jobbar baken av sig för att göra skolan bättre.. alltid kul..


Idag orkar jag inte skriva ett hat ,men har många pågång! Tänkte skapa en Mail som ni kunde skicka exempel på hat och säga vad ni vet om "den".


Om ni ska fan heller tro att jag sitter vid datorn dygnet runt , jag är inte som ni fläskpotatisar utan jag rör faktiskt på mig , får ni inte dåligt samvete av att sitta vid datorn så mycket? Usch , jag skulle aldrig göra det , man blir rund och får dåliga konditation , har svårt att sova.. och jag behöver sova!


Och ni verkar tycka att mina hat säger att "Detta måste ni också hata " eller "Du är en sopa som gillar Misslisibell" , nej det gör jag inte! Jag skriver min åsikt , ni för göra vad fan ni vill!


Hejdå

 
 
Bokberoende

Bokberoende

24 maj 2013 22:20

Du, bara för att man råkar sitta vid datorn en hel del så betyder det inte att man automatiskt är en "fläskpotatis".
Och, varför skapar du en blogg med endast hat? Det låter ju inte speciellt uppiggande och trevligt att kolla på...
Jag tycker att vissa saker du skriver är rimliga, men kommer du inte få slut på hat tillslut? Ingen kan ha så mycket hat i sig så att man kan hålla en blogg i liv om det särskilt länge...
En sista sak...att skolka är inte bra om du faktiskt vill göra nåt med ditt liv. Skolan är tråkig, men nödvändig för din framtid.
Ta inte det här som en...attack mot dig eller nåt...precis som du så säger jag bara min åsikt...och det här väckte en del tankar...

http://www.bokberoende.bloggplatsen.se

Cassiopeia -----------------

25 maj 2013 12:19

Jag vet , men mina föräldrar uppmuntrar ju inte mig att fortsätta? Förresten så kan jag ta något dåligt jobb. Egentligen så skulle jag inte levat just nu om inte mibn lillasyster fanns , och om hon försvinne´r gör jag det också.

Det med fläakpotatisar , jag riktar det ordet åt dem som skickar kommentarer dygnet runt och tror att jag är online hela tiden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nåå... Tror jag mötte Bäver på stan igår. Ojusste , ni vet inte vem Bäver är. Bäver är en hund som jag hittade på sopptippen för 2 år sedan. (Praoade) Han var hemlös (Tro jag iaf..) så jag tog med honom hem. Hemma tvättade jag honom , gav honom ...

Ny dag , nytt hat!   Men jag vill först säga tack för kommentarena , det är väldigt roligt att kunna ge spydiga svar. Idag är det då Träd som är hatet.       Visst , dem kan ju vara fina men som ni ser på bilden , dem är farliga! Stac...

Jag kommer uppdatera en hat lista på alla dom jag hatat och skrivit om varje vecka. Så här är listan just nu:   1. Twilight (Måndag) 2. Misslisibell (Tisdag) ...

Hej!   Ny dag , nytt hat. Och som rubriken säger , Hatet idag är Misslisibell.   Hon är en 11 - 12 årig tjej , som är bortskämd och överdrivet mycket .. fjortiz.                                       Jag har undersökt hennes videor ...

Hej , Cassiopeia här!   Jag är en person som stör mig på närmare.. allting. Därför tänkte jag ; "Varför inte säga vad jag tycker också?" Så jag startade den här bloggen idag , men jag kan inte lova att jag skriver varje dag då jag har mycket att ...

Presentation


Cassiopeia här. Dissar en sak varje dag , och skriver dessutom varför. Tål kritik , ta i hårt , och tipsa gärna på filmer , böcker m.m som jag kan dissa! C:

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

HTML

Fail

Skapa flashcards