hatidag

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Hat Idag = MissLisibell

Hej!


Ny dag , nytt hat. Och som rubriken säger , Hatet idag är Misslisibell.


Hon är en 11 - 12 årig tjej , som är bortskämd och överdrivet mycket .. fjortiz.


                                 


Jag har undersökt hennes videor och ungefär varje video har titeln på engelska. Alltså..? Hon är svensk och hon pratar på svenska i videon? Och att man sminkar sig så mycket när hon bara går i 5:an. Hon började också för något år sen , när hon gick i 4:an . Visst får man använda smink när man vill men att man ska ha minst 10 sminkprodukter och 3 hårsprayer på sig varje dag , är inte det lite överdrivet?


Hon ska göra en "enkel hästsvans" , hon borstar i 10min , sen tar 3 hårsprayer och sprayar som galet i håret. En enkel fläta är när man tar en snodd , drar upp håret och fäster snodden...


Och hennes skolväska? Vem har en borste i 5:an ,tar upp den på lektionerna och kammar håret? Jag tror faktiskt inte att ens du hade det! (För jag antar att du är fjortiz). Och hon pratar så äckligt också!


AAARGH!! Blir så jäwla förbannad! Jag ska visa er den jäwla hemska videon , men titta inte mer än 1 gång !


 


I en annan är det när hon går igenom hennes iphoneskal. Hon tar upp en och säger ; "Ah , denna har jag bara fått av ett fans." , och så lägger hon ner den och går sen vidare , liksom hon verkar inte bry sig att någon har lagt ut kanske över 100kr , dessutom frakten , för det skalet! Till och med skalet siom hon fick från någon reklam verkar hon respektera mer. Det känns som om hon skulle säga " Och det här skalet fick jag av dom fina personerna på posten , azzå tänk vad dom är snälla som skickar ett skal till mig! "


JAG BLIR GALEN!


Hejdå


Ps : Om du kommenterar ska du veta att jag har jäwligt bra argument till varje hat.

 
 
Ingen bild

Misslisibell fanet

21 maj 2013 20:46

Misslisibell är inte bortskämd ,hon kännar pengarna själv sedan spenderar hon dem på det hon vill köpa . Dessutom att kamma håret i 10 min är överdrivet max 1 min gör hon. Varsegod att hata mig noob :)

Cassiopeia -----------------

22 maj 2013 15:16

Haha , hatar inte dig! Men dom flesta fansen är ju som Lisa och då är dem ju likadana? Och du vet.. Jag kan ju inte säga exakt hur länge hon kammar, dessutom , på videorna så snabbspolas det.

 
Ingen bild

Mupp~

21 maj 2013 20:54

Okej att du går på twilight, men du kan inte bara gå på en enskild person hur som helt. Tänker du aldrig mer än ett steg fram? Moget, really.

Cassiopeia -----------------

22 maj 2013 15:15

Ja , visst är jag mogen? Om ingen skulle gör asom jag skulle inget hända! Och läs inte den här bloggen om du inte gillar den , det är ju bäst för dig? Men jag skriver faktiskt bara vad jag tycker. Det finns inte något som ALLA älskar. Grown Up And Get It.

 
Ingen bild

............

22 maj 2013 16:10

Misslisibell får väll göra vad hon vill!
hon är inte bortskämd.
Jag tycker att det är riktigt onödigt av dig att göra en blogg om vad du hatar,
Men det är klart att alla inte tycker lika men du behöver inte göra en blogg om vad du hatar!
särskilt inte att du hatar vissa personer!
dom har också ett liv.
Jag kanske ska slösa bort mitt liv på att göra en blogg om att jag hatar din blogg,
Men nej
för jag har tänkt liiiite längre och vet att det är fel eftersom att du har ett liv..
eller??

Cassiopeia -----------------

22 maj 2013 17:26

Du , jag har bara sagt min åsikt om Lisa. Hon behöver ju inte ens bry sig om mig? Och förresten , du tycker det här är en dålig blogg? Ja , varför skulle du starta en blogg om exakt samma sak då? Fast gör det gärna , men tänk lite då.

 
Ingen bild

okej

22 maj 2013 16:34

Asså jag gillar inte Misslisibell särskilt mycket, men jag låter henne vara som hon vill. Hon är jättesöt, men hon borde inte använda så mycket smink. Men hon gör vad hon vill med hennes ansikte % kropp.

Cassiopeia -----------------

22 maj 2013 17:25

Ja , jag har inte sagt att hon borde gå och bränna upp sig själv , jag skrev vad jag tyckte om henne.

 
Ingen bild

?

23 maj 2013 22:08

Alla har rätt att ha en åsikt. Men du sitter och hatar på en 12 åring. tycker du att du är mogen? det är jävla omoget att hata på en liten tjej som inte har gjort dig nått. just sayin.

Cassiopeia -----------------

25 maj 2013 12:20

Så det är okej att hata en 25 åring? o_o Hon kan inte tro att alla älskar henne , hon borde veta att vissa tycker att hon överdriver.

 
Ingen bild

Phoebe ^_^

25 maj 2013 08:56

YEESSSS!! JAG HATAR MISSLISIBELL!!!! >:)

Cassiopeia -----------------

25 maj 2013 12:16

:D

 
eIIInor

eIIInor

25 maj 2013 12:57

Du, tror du går över gränsen. Gillar inte heller Misslisibell, men jag skriver ingen blogginlägg om det? Låt henne va som hon vill va.

http://ellistarr.bloggplatsen.se

Cassiopeia -----------------

25 maj 2013 13:01

Så , alla som skriver ett blogginlägg om att dem älskar henne , är det över gränsen?

Ni kan ju sluta skriva och hata hackers på "Msp" då , de är faktiskt personer som Misslisibell.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Nåå... Tror jag mötte Bäver på stan igår. Ojusste , ni vet inte vem Bäver är. Bäver är en hund som jag hittade på sopptippen för 2 år sedan. (Praoade) Han var hemlös (Tro jag iaf..) så jag tog med honom hem. Hemma tvättade jag honom , gav honom ...

Haha , en sådan jäkla bra dag! Efter halva dagen i skolan mötte jag upp Katie , och vi båda hållde med om att skolan var skit-trög idag. Så , våran vanliga sak då är att vi sticker in till stan! Tittar på bio och retar småungar på badhuset. Vi s...

Ny dag , nytt hat!   Men jag vill först säga tack för kommentarena , det är väldigt roligt att kunna ge spydiga svar. Idag är det då Träd som är hatet.       Visst , dem kan ju vara fina men som ni ser på bilden , dem är farliga! Stac...

Jag kommer uppdatera en hat lista på alla dom jag hatat och skrivit om varje vecka. Så här är listan just nu:   1. Twilight (Måndag) 2. Misslisibell (Tisdag) ...

Hej , Cassiopeia här!   Jag är en person som stör mig på närmare.. allting. Därför tänkte jag ; "Varför inte säga vad jag tycker också?" Så jag startade den här bloggen idag , men jag kan inte lova att jag skriver varje dag då jag har mycket att ...

Presentation


Cassiopeia här. Dissar en sak varje dag , och skriver dessutom varför. Tål kritik , ta i hårt , och tipsa gärna på filmer , böcker m.m som jag kan dissa! C:

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

HTML

Fail

Ovido - Quiz & Flashcards