hatidag

Alla inlägg under maj 2013

Nåå... Tror jag mötte Bäver på stan igår. Ojusste , ni vet inte vem Bäver är.


Bäver är en hund som jag hittade på sopptippen för 2 år sedan. (Praoade) Han var hemlös (Tro jag iaf..) så jag tog med honom hem. Hemma tvättade jag honom , gav honom mat m.m Men det var ju inte lätt direkt.. Jag blev biten 3 gånger och han bet sönder allt i lägenheten (Det tog låååång tid att fixa det) , så 2 dagar senare dumpa jag honom på soptippen. Sen var min prao slut.


Men igår tror jag att jag mötte honom på stan.. (Med stad menar jag mer innåt Stockholm) , ´han morrade åt mig... Jag gav dig faktiskt mat! Men jag ska säga att han var till och med snyggare på soptippen. Nu hade han en stor rosa klänning på sig och håret runt munnen var flätade.. Uääch...


Ojusste , ni kanske vill veta varför jag döpte honom till Bäver? Jo , för hans frisyr liknade Justin Biebers...


Sorry för inget hat på 2 dar , men  mitt hat idag..?


                                                  

           KATTER


De river ut ögonen från hundarnas ögonhålorna , de kissar på cyklar och dörrar , de hårar skit mycket , de springer ut på gatan (ÖVERGÅNGSSTÄLLE OCH TRAFIKLJUS LIKSOM?) ... Fan också , hinner inte med , måste sticka.


Hejdå , fortsätter med kattar imorn.

Haha , en sådan jäkla bra dag!


Efter halva dagen i skolan mötte jag upp Katie , och vi båda hållde med om att skolan var skit-trög idag. Så , våran vanliga sak då är att vi sticker in till stan! Tittar på bio och retar småungar på badhuset. Vi står och äter glass framför fönstret till träningslokalen också , det bästa!


När jag kom hem hade det kommit in 3 meddelande om frånvaro i mina föräldras e - mail. Jag skrev bara att jag fick ont i huvudet pågrund av stöket i skolan , underskrivet av min mamma då (Jag) , då blir dem oroliga på om de kommer få bra betyg av skolverket och jobbar baken av sig för att göra skolan bättre.. alltid kul..


Idag orkar jag inte skriva ett hat ,men har många pågång! Tänkte skapa en Mail som ni kunde skicka exempel på hat och säga vad ni vet om "den".


Om ni ska fan heller tro att jag sitter vid datorn dygnet runt , jag är inte som ni fläskpotatisar utan jag rör faktiskt på mig , får ni inte dåligt samvete av att sitta vid datorn så mycket? Usch , jag skulle aldrig göra det , man blir rund och får dåliga konditation , har svårt att sova.. och jag behöver sova!


Och ni verkar tycka att mina hat säger att "Detta måste ni också hata " eller "Du är en sopa som gillar Misslisibell" , nej det gör jag inte! Jag skriver min åsikt , ni för göra vad fan ni vill!


Hejdå

Ny dag , nytt hat!


Men jag vill först säga tack för kommentarena , det är väldigt roligt att kunna ge spydiga svar.


Idag är det då Träd som är hatet.


 


Visst , dem kan ju vara fina men som ni ser på bilden , dem är farliga! Stackars hästar , dom sak inte fastna med huvudet i trädstammen...


Varje vår faller ju bladen från "blommorna"  på träden bort , varför kan dem inte stanna kvar där? Det blir bara massa blad på marken och man ser inte om man går på en A - Brunn.

Dessutom faller den ALLA löven på hösten , man kan ju knappt gå i lövhavet! Och jag har fan stressigt just nu i skolan med betygen och då vill jag ju inet komma försent pågrund av löv?


Men man får ju papper och syre av träd , så jag har faktiskt kommit på en lösning.


Pappret? Enkelt , plantera några träd någonstans där INGEN bor , där får dom växa och sen huggas ner , löven fraktas vidare till en rymdfarkost som skjuter upp löven i rymden. Då kan alierna också få känna lite på lövens onda kraft.


Det med syret är skitenkelt. Ni vet filmen The Lorax? Min lillasyster drog med mig till bion för att titta på den , och i den filmen hade dom huggit ner ALLA träden. (Träden var dessutom mycket finare och liksom fluffiga toppar , inte äckliga lövliga. Det kanske är en idé? Dags att designa om träden..) Men det betyder ju att dom inte fick något syre , så en gubbe sålde ren luft och blev störtrik på det! Och befolkningen i staden som heter Thneedville bryr sig inte om träd och buskar , dem har ju upplåsbara buksar och nertagningsbara träd! Så jäwla bra idé!


Hehe , fast en sak är ganska rolig.. När Lorax flyger iväg håller han upp svansen och lutar sig framåt , det ser liksom ut som han ska bajsa .. Se själva!


 


Dålig vinkel då men.. aja . Ni kan ju kolla filmen! Den är på långa vägar bättre än den dära Twilight-skiten.



Men om ni undrar varför jag bara kan blogga en gång om dagen så är det för att jag faktiskt går i 8:an och har en del läxor just nu , så ni får Chilla lite.

Av Cassiopeia ----------------- - 21 maj 2013 17:39

Jag kommer uppdatera en hat lista på alla dom jag hatat och skrivit om varje vecka. Så här är listan just nu:


1. Twilight (Måndag)

2. Misslisibell (Tisdag)

Hej!


Ny dag , nytt hat. Och som rubriken säger , Hatet idag är Misslisibell.


Hon är en 11 - 12 årig tjej , som är bortskämd och överdrivet mycket .. fjortiz.


                                 


Jag har undersökt hennes videor och ungefär varje video har titeln på engelska. Alltså..? Hon är svensk och hon pratar på svenska i videon? Och att man sminkar sig så mycket när hon bara går i 5:an. Hon började också för något år sen , när hon gick i 4:an . Visst får man använda smink när man vill men att man ska ha minst 10 sminkprodukter och 3 hårsprayer på sig varje dag , är inte det lite överdrivet?


Hon ska göra en "enkel hästsvans" , hon borstar i 10min , sen tar 3 hårsprayer och sprayar som galet i håret. En enkel fläta är när man tar en snodd , drar upp håret och fäster snodden...


Och hennes skolväska? Vem har en borste i 5:an ,tar upp den på lektionerna och kammar håret? Jag tror faktiskt inte att ens du hade det! (För jag antar att du är fjortiz). Och hon pratar så äckligt också!


AAARGH!! Blir så jäwla förbannad! Jag ska visa er den jäwla hemska videon , men titta inte mer än 1 gång !


 


I en annan är det när hon går igenom hennes iphoneskal. Hon tar upp en och säger ; "Ah , denna har jag bara fått av ett fans." , och så lägger hon ner den och går sen vidare , liksom hon verkar inte bry sig att någon har lagt ut kanske över 100kr , dessutom frakten , för det skalet! Till och med skalet siom hon fick från någon reklam verkar hon respektera mer. Det känns som om hon skulle säga " Och det här skalet fick jag av dom fina personerna på posten , azzå tänk vad dom är snälla som skickar ett skal till mig! "


JAG BLIR GALEN!


Hejdå


Ps : Om du kommenterar ska du veta att jag har jäwligt bra argument till varje hat.

Hej , Cassiopeia här!


Jag är en person som stör mig på närmare.. allting. Därför tänkte jag ; "Varför inte säga vad jag tycker också?" Så jag startade den här bloggen idag , men jag kan inte lova att jag skriver varje dag då jag har mycket att göra oftast. Ni får gå in på min bästis blogg istället , länk finns nere vid länkavdelningen.


Men iaf , ett hat idag? Jag hänger väll på Katie, då hon har grymt rätt.


Twilight är skit. Man får stå vad man tycker! Jag menar , i Breaking Dawn Part 1 så ligger Bella och Edward bara med varandra . vad är grejen med att glo på porr i bion?! Det är också uttjatat men samma story , man vet vad som ska hända och det är ju inte direkt meningen? Man vill ha spänning , inte veta liksom "Ja , och nu kommer han och dödar den.." ,vad är grejen?!


Men visst , dom som älskar Twilight kan väl fortsätta titta på det (Snuskgubbar) , men jag vill bara säga att det inte är direkt värd att titta på. Böckerna är inte heller bra för den delen , och varför har dem shackpjäser på en bok sida om vampyrer? Det förvirrar alla Shack älskare som tror att dom ska lära sig mer om shack men får istället spy av snuskheter.


Men nu mst jag sticka , vi får se vad som är hatet imorn. Hejdå!

Presentation


Cassiopeia här. Dissar en sak varje dag , och skriver dessutom varför. Tål kritik , ta i hårt , och tipsa gärna på filmer , böcker m.m som jag kan dissa! C:

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

HTML

Fail

Skapa flashcards